מה זה דף נחיתה?
דף נחיתה – Landing Page הוא דף אינטרנטי אשר מגיעים אליו דרך קישור פרסומי. הקישור יכול להיות במודעת פייסבוק (גם מודעה חינמית), פרסום בגוגל, מייל בתפוצה רחבה, כרטיס דיגיטלי, מאמר בבלוג ועוד. דף הנחיתה מתמקד בנושא אחד מסויים, כמו: אירוע, השקת מוצר, סדנה ועוד… ומטרתו להניע את הקורא לפעולה.
קרא עוד על מערכת דיוור ודפי נחיתה.
054-4871474
לחצו על תמונת הדף כדי להגיע לדף הנחיתה המלא
עקרונות לנוסח הדף והעיצוב:
הנוסח צריך להיות ברור וממוקד, עם כותרות בולטות ומזמינות.
הדף צריך לעסוק רק בנושא אחד, אם זה אירוע, מוצר או שירות וכו'.
העיצוב צריך להיות מקצועי ושיווקי עם תמונות בהתאם לפרסום.
טופס הרשמה – הדבר העיקרי. תוכן הדף משכנע להשאיר פרטים בטופס.
האם האורך קובע? תלוי בנושא, אם כי בדרך כלל עדיף דפים קצרים.
אפשר ורצוי להוסיף לדף הנחיתה קישורים המובילים אל מידע נוסף.
כדאי, אם יש, להוסיף סרטון וידאו – סרטון תדמית, הדגמת מוצר, אירוע ועוד…
רצוי להוסיף עדויות חיוביות של לקוחות על מוצר, על השירות, על חוויה ועוד…
האם אוכל לבנות ולעצב בעצמי דפי נחיתה?
ניתן ליצור דפי נחיתה לפי תבניות עיצוב שיווקיות במערכות שונות.
דרכי תוכלו לקבל קישור לתקופת התנסות חינם באחת מהמערכות המתמחות גם בדפי נחיתה וגם בשירותי ניוז-לטר.
בתקופת ההתנסות תוכלו ללמוד כיצד ליצור דפי נחיתה, מסרים מעוצבים, ניהול רשימת מכותבים ועוד. זאת בעזרת סרטוני הדרכה, שירות הלקוחות והליווי שלי. קרא עוד על מערכת דיוור ודפי נחיתה.
מה תפקידו ומטרתו של דף הנחיתה ובמה זה שונה מדף באתר?
מטרתו של דף הנחיתה היא למקד את המבקר בעניין ספציפי כמו מוצר או שירות העונה לצרכיו, או אירוע כמו: הרצאה, כנס, סדנה, טיול, מופע ועוד. זאת לעומת אתר שבדרך כלל יש בו מידע רב ותפריטי ניווט אשר גורמים למבקר להשקיע זמן ולעיתים לצאת בלא כלום.
ה"לב" של דף הנחיתה הוא טופס ההרשמה אשר נוסח הדף שיכנע את הקורא להירשם. מטרות ההרשמה יכולות להיות שונות, כמו: השתתפות באירוע, הרשמה לניוז-לטר עם טיפים, קבלת מתנה ועד לרכישת מוצר. בכל מקרה ההרשמה בטופס מגדילה את מאגר הלקוחות.
לחצ/י ליצירת קשר
054-4871474
אפשרות אחרת: תוכלו להזמין אצלי את הבנייה והעיצוב של דף הנחיתה .
צרו עימי קשר לייעוץ נוסף ולתכנון דף הנחיתה שלכם.