קידום אתרים על קצה המזלג

תוכן העמוד

מה מחפשים בגוגל?

בדרך כלל הגולשים באינטרנט מחפשים מידע, שירות, או מוצר, במנוע החיפוש של גוגל. 
קיימים עוד מנועי חיפוש, אך גוגל הוא הפופולרי ביותר. כדי שגוגל ימצא את האתר שלך יש צורך בקידום!
קידום אתרים הוא תחום רחב, אך חשוב להדגיש: יש הרבה מה לעשות בנושא קידום האתר לפני שמוציאים סכומי כסף גדולים. 
הקידום מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות: קידום אורגני וקידום ממומן.

חלק א. קידום אורגני SEO - במחשבה תחילה:

קידום אורגני תופס מקום חשוב כבר בתהליך תכנון בניית האתר, הפלטפורמה, המערכת, התכנים  והאיפיון, כשאנו שואפים לחווית משתמש מצוינת UI – ידידותית, יעילה, ונותנת מענה לצורך של הגולש – כשהמטרה העיקרית היא – להביא לקוחות לעסק שלך דרך תנועת הגולשים.

לכן חשוב:

ככל שיש יותר כניסות וגלישות באתר, הוא יקודם יותר באופן אורגני.
לעומת זאת הרבה נטישות* גורמות לנסיגה בקידום בגוגל.
כדי להפחית את כמות הנטישות חשוב להתייחס לכל ההדגשים הנ"ל.
(יש עוד פרמטרים והשערות של מומחי קידום לגבי מה שנחשב נטישה) אני ממליצה לעיין באתר של דניאל זהאריאן. 

seo

חלק ב. קידום אורגני -SEO - הגדלת התנועה.

עדכון והוספת תכנים בעלי ערך – טוב לגולשים ומשפיע גם על הקידום האורגני.

מומלץ וחשוב לעשות:

יש עוד פעולות שניתן לעשות למען הקידום האורגני. לא חייבים לעשות הכל, אך רוב ההדגשים הנ"ל הם חיוניים.
ההחלטה מה וכמה, אם לעשות זאת לבד או עם איש מקצוע (או משולב), תלויה בכמה גורמים כמו: זמן, אפשרות ללמוד, גודל העסק, תקציב, יעד שיווקי ועוד…
לייעוץ ומידע נוסף ו/או הכוונה ליועצים וקורסים בנושאים של קידום אתרים לחצו כאן ליצירת קשר ונחזור אליכם.

קידום ממומן ב - Google AdWords או בפייסבוק

קידום ממומן בפיסבוק או בגוגל יכול לתת דחיפה חזקה לקידום האתר. מנהל מסע הפרסום* שולט בחלוקת התקציב, מחיר להקלקה, בחירת מילות חיפוש, פילוח קהלים, אזורים, שעות ועוד…
כדי להפיק את מקסימום התועלת בפרסום וקידום בתקציב נתון – העבודה צריכה להיעשות על ידי מי שלמד את המערכות.
*מנהל  מסע הפרסום יכול להיות כל אחד, אך חשוב ללמוד כיצד לעשות זאת יעיל ומשתלם, או להשתמש בשירותי אדם מקצועי.