מאמר שגית עמרם

זו הכותרת השלישית

כתוב את הפסקה שלך כאן, כתוב כאן את הפיסקה שלך.

זו הכותרת השלישית

כתוב את הפסקה שלך כאן, כתוב כאן את הפיסקה שלך.

זו הכותרת השלישית

כתוב את הפסקה שלך כאן, כתוב כאן את הפיסקה שלך.

מה בין קידום אורגני למזון אורגני?

זו הכותרת השלישית

כתוב את הפסקה שלך כאן, כתוב כאן את הפיסקה שלך.

יש וריאנטים, קלאסים (לדגומה כפתור שיש בו את כל ההגדרות ושמרנו כקלאס.) וקומפוננטים.
את הוריאנטים כבר למדנו.

השלב הבא:
יוצרים פלקסבוקס עם אלמנטים בפנים, אפשר את חלקם להגדיר כקלאס.
נותנים לפלקסבוקס שם. קארתי לו: הקומפוננט הראשון עכשיו אוכל למצוא אותו בין  האלמנטים . וכך הוספנו אותו באותו אזור. (אפשר במקום זה גם לשכפל)

אם הגדרנו את הכפתור כקלאס, נוכל לעמוד על כפתור ספציפי ולשנות את הקלאס, ואז ישתנו כל הכפתורים שהם באותו הקלאס, או לשנות רק את את המקומי.

כשנמצאים בתוך עריכת קומפוננט יש מסגרת כחולה וצריך לשמור. 
אחר כך כדי לצאת מהקומפוננט אל העמוד- יש חץ קטן למעלה שמוציא אותי מהקומפוננט ואז אני בעריכה רגיל והמסגרות ורודות.

איך מגדירים מה יכול לעשות העורך שאינו מנהל:

  • עומדים על הקומפוננט > קליק ימני ואז יש אפשרות:
    edit component – רק מנהל יכול לערוך.
    או edit שם הקומפוננט (אני קראתי לו "הקומפוננט הראשון")
  • אני בוחרת edit component (בשלב זה בעריכת הקומפננט הראשון אין כלום וגם העורך לא יראה בכלל את האפשרות הזו)
  • אני עומדת על התמונה, כשאני בג'נרל, יש מעוין קטן, נפתחת אפשרות לתת שם, כמו עריכת תמונה ואז העורך כן יוכל לראות את זה ולשנות.

    אותו הדבר אפשר לעשות עם הטקסטים , כל אחד בפני עצמו. 
    במסך עריכה זה רואים למעלה מספרים מראים כמה אלמנטים העורך מקבל.
    ליד המספרים יש סימן קטן שאם לוחצים עליו רואים את רשימת האפשרויות לעורך.
    כנראה שעכשיו כשהוא יעשה קליק ימני הוא יראה את אפשרויות העריכה לקומפוננט הספציפי.
    להמשיך מ- 28 דקות בהקלטה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבלו את חוויית הגלישה הטובה ביותר באתר שלנו.